Misyon Bank, portföy yönetimi ve saklama hizmetlerinde dijital dönüşümü hızlandırmak amacıyla ‘anakasa’ markasını tanıttı. Banka, ‘anakasa Portal’ ve ‘anakasa Mobil’ çözümleriyle yatırımcıların işlem ve yönetim deneyimlerini dijital ortamda kolaylaştırmayı hedefliyor. Misyon Bank’ın sunduğu bu platformlar, portföy yönetim şirketleri ve saklamacılar arasında köprü görevi görerek, kullanıcıların yatırım süreçlerini daha verimli hale getiriyor.
Misyon Bank, Takasbank ve Merkezi Kayıt Kuruluşu (MKK) ile entegre bir sistem kullanarak, global güvenlik standartlarına uygun ve ileri teknolojiye sahip saklama hizmetleri sunuyor. Banka, bu yenilikçi çözümü, bölgesel aktörlere sunma hedefiyle Orta Doğu ve Afrika Saklama Kuruluşları Birliği (AMEDA) üyeliğiyle pekiştiriyor. Misyon Bank Genel Müdürü Dr. Önder Halisdemir, yaptığı açıklamada, saklama hizmetlerine duyulan ihtiyacın artmasına paralel olarak ‘anakasa’ çözüm ailesini geliştirdiklerini belirtti. Ayrıca, kripto ve token saklama hizmetlerinin de global kabul görmüş çözümlerle yerelleştirildiğini vurguladı.
48,8 milyar TL’lik portföy büyüklüğü ve 70 farklı yatırım fonu ile dikkat çeken Neo Portföy, Misyon Bank ile gerçekleştirdiği iş birliği sayesinde ‘anakasa’ platformu üzerinden uçtan uca fon işlemleri ve geniş ölçekli saklama çözümlerine erişim sağlayacak. Neo Portföy Genel Müdürü Dr. Mustafa Doğan, ‘anakasa’nın sektörde müşteri ve çalışan deneyimlerini bir üst seviyeye taşıyacağını ve bu iş birliğinin geniş kitlelere ulaşmak adına önemli bir adım olduğunu ifade etti.
‘Anakasa’ çözümü, sadece menkul kıymet fonları ile sınırlı kalmayıp, hızla gelişen dijital varlıklar ve kripto para piyasalarını da kapsayarak yatırımcılara 7/24 erişim ve yönetim imkanı sunuyor. Bu dijital platform sayesinde yerli ve yabancı yatırımcılar, tüm varlıklarını tek bir noktadan kolayca yönetebilecek.
Misyon Bank’ın sunduğu ‘anakasa’ çözümü, sektördeki yatırımcıların ihtiyaçlarına dijital çözümlerle karşılık vererek, gelecekte yatırım yönetiminde önemli bir rol oynamayı hedefliyor.