Yılbaşı dönemi, kuruyemiş sektöründe yoğun bir hareketlilik yaratırken, sektör temsilcileri satışlarda büyük bir artış bekliyor. Türkiye genelinde 35 mağazada ve çevrim içi e-ticaret sitesinde faaliyet gösteren Çitlekçi, yılbaşı döneminde talebe yetişmek için hazırlıklarını tamamladı.
"Cironun Yüzde 20'si Bu Ay Geliyor"
Çitlekçi Yönetim Kurulu Başkan Vekili Abdullah Tunç, Aralık ayında satışların ciddi şekilde arttığını belirterek, “Bu ay kuruyemiş satışlarımızın ciromuzun yüzde 20'sini oluşturacağını tahmin ediyoruz. En fazla talep gören ürünlerimiz karışık kuruyemiş ve kabak çekirdeği. Ayrıca lokum, çikolata ve draje gibi ürünlerimizde de ciddi bir artış var” dedi.
Her Bütçeye Uygun Paketler
Tunç, yılbaşı için farklı bütçelere hitap eden paketler hazırladıklarını ve bu paketlerin taze olarak paketlendiğini ifade etti. Fiyatların kuruyemişlerin gramajına göre değiştiğini belirten Tunç, "Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda, istedikleri ürün ve gramaja göre özel paketler de hazırlıyoruz. Her keseye uygun seçenek sunuyoruz" diye konuştu.
Sağlıklı Atıştırmalıkların Önemi Artıyor
Aralarında lokum, draje, kuru meyve, kabuklu ve kabuksuz kuruyemişlerin bulunduğu yaklaşık 1000 çeşit ürünün satışa sunulduğunu aktaran Tunç, yılbaşı döneminin özellikle sağlıklı atıştırmalıkların öne çıktığı bir zaman olduğunu vurguladı.
Kuruyemiş sektörü temsilcileri, yılbaşı bereketinin sadece satışlara değil, sektördeki genel hareketliliğe de olumlu yansımasını bekliyor.